Remember: piZZero vs NeXXus!

Tots sabeu que sempre m'he portat molt bé amb els de NeXXus, oi?

/lol

Doncs us deixo amb un parell de videos que vaig grabar fa moooolt de temps fent uns duels contra 2 dels warriors de NeXXus: Cozoga (amb l'Askandi) i el Serpi (No m'enrecordo de la destral que porta, era d'AQ40 crec).

La curiositat, és que no els ataco ni em moc :P Només em curo i em poso totems i lighting shield!

Cozoga gets PWNED by lighting shield!


Serpi gets PWNED by lighting shield!


Nerf shamans!

4 comentarios:

Santa dijo...

hahaha let's PWN!!!

ara hauries de veure els pobres shamans... ni a arenes els volen, potser en alguna 5vs5 però kk de la vaca

piZZero dijo...

Si ho sé, la culpa és meva! Vaig enviar els videos als de Blizzard avans de retirar-me i clar... ara tots fent:

/cry

6zeros dijo...

Siempre me quedará Sanpancracio...

Unknown dijo...

Es la Spnial Reaper si no recuerdo mal :P