Pimp my T-shirt!

Aquest cap de setmana passat vaig estar amb la Sylvia per Madrid, disfrutant del bon temps i relaxant-me un xic.

Si per Barcelona s'ha d'anar de compres al Borne, a Madrid s'hi ha d'anar per Fuencarral, així que em vaig dirigir cap al Mercado de Fuencarral a veure que hi trobava...

En una de les botiguetes ultra-mega-hyper-cool que hi havia, vaig trobar aixó:



El preu, 25€. La samarreta ve amb una bossa que conté al voltant de 300 caràcters (entre simbols i lletres) per poder posar el que vulguis!

Pel cap em passen varies possibilitats depenent de les situacions, per exemple:

- En un restaurant : "I hate all i oli"
- En un torneig de Magic: "Tinc el FoW" o "Jugo 4 Misdirection" o "I love Workshop Trini" (hi ha el simbol del cor)
- En una discoteca: "I got friends who wanna meet you"
- Pel carrer: "Visit http://pataners.blogspot.com"
- Etc... Etc...

Gief ideas!

7 comentarios:

Santa dijo...

Fuck me plenty!

Háztelo

Polígono o montaña?

... ara estic espès dona'm una estona :P

ta bé la idea de la semarreta aquesta sips

PeAcH dijo...

"Insert stupid message here"

"Got a cleenex?"

"Me > God"

"I can let u write smthing if u want 2"

"Quid pro quo, Clarice"

Ara m'ha entrat el modo cine-quote humilladora:

"Colega, ¿dónde está mi coche?"

PeAcH dijo...

"Not playing blue is for losers"

"Got the FOW, think about it"

"Un gran poder conlleva una gran responsabilidad" :DDDD

"My name is Buck and I come here to -censored-"

Santa dijo...

"love fades...
epix are sb" xD

"me > Chuck Norris"

"ZAS!en toda la boca"

"Canapé!"

PeAcH dijo...

Me > You

Santa dijo...

Me <3 You :_D

piZZero dijo...

"White bordered isn't pimp"

o un dia qualsevol al mercat de St. Antoni:

"No thx, only foils"