Blog Update

Hey!

- WoW Links Updated
- WoW Armories Updated

Enjoy!

4 comentarios:

piZZero dijo...

Ieps! No sé qui ha editat el blog :) Bona idea lo de updatejar els links del wow i armories... que ho tenieu ben abandonat.

He retocat una mica els links del wow per que no ocupin 2 linies cada un, que sino la llista es fa interminable.

També he tornat a posar el G-Talk just a sota dels links del WoW i de Magic. Crec que es millor, no? Així quan entrem al blog i volem anar a algun link en concret no em de fer scroll down pq tenim el G-Talk pel mig.

Lo de moure el Calendari cap avall em sembla bé, tampoc es una utilitat principal, tot i que jo no l'eliminaria que va molt bé per apuntar els torneigs de Magic, Cumples, etc...

fanatiK dijo...

Hey!

- Ho he updatejat jo. Em semblen bé els canvis, al veure com quedava tb havia pensat a escorçar-ho una mica pq no ocupessin 2 linies per link però ja era l'hora de plegar i... u know :P

Stardust dijo...

Si vols ke t'ocupi menys borra la paraula wow ke esta entre parentesis.

Stardust dijo...

Per cert GOOD blow JOB SLACKER !!!!