Report del torneig de tipus 1 de la LCV a Badalona

Hey! Us faré un breu resum de com va anar per Badalona aquest Dissabte passat.

Per començar dir-vos que vaig jugar la baralla UPC rector (flash + academy rector -> go home) i que estic SUPER satisfet del resultat obtingut. Només perdent vs Fish i vs el Txetxu amb TPS/gifts. Al final vaig sumar 12 punts, guanyant 4 rondes i perdentne 3.

Del desenvolupament de les rondes no hi ha gaire a dir:

Ronda 1 - VS control

Li vaig guanyar la 1a partida fàcil, construint el combo poc a poc i aprofitant un moment on es va quedar tapped i jo amb fow a la mà i carta blava. "en resposta Flash + rector ---> go home". En la 2a partida, vaig posar les 3 teràpies (les quals no vaig necessitar) pq vaig sortir amb una mà de: Loto, Tolaria, Mox, Mox Negre, Flash, Duress, Academy Rector---> Go home 1st turn kill.

Ronda 2 - VS Txetxu amb Gifts.

Poca cosa tinc que explicar... jo tenia mans normaletes, amb merchants i tal... per poder combar de turn 3-4 fàcil i em protecció. Però ell em va combar la 1a partida de turn 2, i la 2 partida = de turn 2 i fent mulligan a 6 (tolaria, mox, loto, ritual, demonic, duress --> i went home)

Ronda 3 - VS Fish

Vaig perdre 0-2 sense tenir opció a res. Al acabar li vaig mirar la deck i el tio portava 4 stiffles de base i 2 trickbinds, a més a més de 4 daze, 4 fow i 2 misdirection. A la segona es va posar Extracts i 2 trickbinds més.

Ronda 4 - VS Bomberman amb meddling mages de base.

First turn kill de 1a partida amb protecció. I la segona va ser un 2nd turn kill fent-li el flash a rector al final del seu primer turn. Se que jugava bomberman pq li vaig preguntar, pq no vaig arribar a veure cap carta a part de una tundra i un parell de moxes xD

Ronda 5 - VS Ichorid

La primera partida em guanya de carrerilla, combantme al 2on turn. Jo probablement ho hagués fet al 4rt.

La segona partida ja va ser el FESTIVAL DEL LEYLINE. Mulligan al Leyline (va sortir en el mulligan a 5), i ell no va poder fer res... bazaar, bazaar... i anar buscant la gemstone mine per fer un chain, que despres de 5 turns va tirar i li vaig fer fow.

La terceraa partida, robo 7 cartes amb Leyline incluit i terra mox flash rector. Faig Leyline, baixo terra, baixo mox, flash rector a Form of the dragon i va recollir instantàniament.

Ronda 6 - Maco de cara amb Flash Rector

: ) Ja es mala sort que el Sergi i jo ens creuessim... pero bueno, s'hi toca doncs toca. En la primera partida jo faig mulligan a 6 i ell també crec recordar. Jo tenia una mà mitjanament bona i amb Duress (pagant la tassa!). Vaig combar abans que ell ho pogues fer.

A la segona partida tant ell com jo ens possem els Leylines i les teràpies. Ell fa mulligan, jo no. Cap teniem Leyline. La partida va avançant i tots 2 bastant protegits, ell consegueix baixar un Sundering, el qual jo li responc amb una chain of vapor, perdent ell la única underground que tenia. Tots 2 estavem bastant fotuts, quan començo a robar CANEL.LA DE LA BONA. Total, que em tiro a combar com un mascle català... i quan ja portaba 300 hechizos, i només tenia q fer Mystical a Tendrils... m'OFUSCO i em penso q em faltarà un mana... total que faig el mystical a Ritual confiant que amb l'ancestral robaré un mox. PAM.... no va venir el mox. El Sergi que ja anava a recollir m'explica el meu error... i continuem jugant. Evidentment, el Sergi ja es veia com a guanyador de la partida... pero NO! (despres de tot, jo tenia 7 cartes a la mà, tot i q estava a 6 puntillos) Topdecking a un flash ---> Rector a Null profussion, tenint 3 cartes a la mà (terra, Duress i Brainstorm) i començo a posar el Null profusion en marxa, Duress robo (mox), Brainstorm robo (brainstorm) - miro 3... etc... etc.... total que el vaig conseguir combar despres de robar l'ultim ritual de la deck i el tendrils :P

Ronda 7 VS Fish (unpowered)

Si guanyava potser tenia opcions a entrar al top 8 amb 15 punts i un bon desempat (perdent vs Txetxu i el de la fish q també es colaria en el top 8.

Primera partida... Mana duress -> i tenia Fow, 2 stiffles, 1 trickbind, 1 meddling mage, Tundra i el triton que mires 4 cartes. -_-¡ M'en vaig anar a pastar fang ràpid ràpid. A més amb el triton va fer Stripmine... o sigui que res.

Segona partida, jo tenia una mà per enviarlo a casa al 2on turn de Island + Swamp + Duress + Flash + rector + Brainstorm + Merchant. Faig Island vas, juga ell STRIPMINE VAS.... en resposta brainstorm i no va venir ni terra ni mox.... baixo swamp. i res.... 5 turns sense robar terra, i es va montar el festival del meddling mage a Flash i un altre a Academy Rector. Una llàstima.


En definitiva, molt content amb la baralla. Potser s'ha de posar alguna cosa VS fish per les 1eres partides... en quan surtin les baralles del top 8 us les penjaré.

**Update**
També dir que Xicota va fer drop amb 3 puntets a la 3a o 4a ronda, el Sergi es va quedar fins al final acabant amb 9 puntets (o van ser 6?) i el Miquel va fer drop a poques rondes del final amb 3 punts... tot i que jo diria q eren menys! :P

No hay comentarios: