Varies coses referent al Magic

LCV: 21 Abril Badalona

Algú hi sap anar? Guillem, si vols hi anem junts que jo no en tinc ni idea de com s'hi arriba a la Màquina del Temps.

Finalment jugaré piZZ Long FTW!!!11onene que és amb la baralla que més còmode em trobo. Després de provar Oath, he vist que em falta rodatge, i per tant ---> Combo or die!

La deck list que jugaré:
1 Black Lotus
5 Moxes
1 Lotus Petal
1 Mana Vault
1 Mana Crypt
1 Sol Ring
1 Memory Jar
2 Underground Sea
1 Badlands
4 Polluted Delta
1 Bloodstained Mire
1 Island

1 Swamp
1 Tolarian Academy
4 Dark Ritual
3 Cabal Ritual
3 Duress
1 Demonic Tutor
1 Vampiric Tutor
1 Grim Tutor
1 Tendrils of Agony
1 Yawgmoth's Will
1 Yawgmoth's Bargain
1 Necropotence
4 Brainstorm

4 Force of Will
1 Ancestral Recall
1 Time Walk
1 Timetwister
1 Mystical Tutor
2 Gifs Ungiven
1 Tinker
1 Hurkyl's Recall
1 Chain of Vapor
1 Mind's Desire
1 Wheel of Fortune
1 Empty the Warrens
1 Recoup


I de sideboard lo típic: Wumpus, xantids, leylines, etc...

Torneig a Toulouse el 20 de Maig

He vist al foro de la Perrera que hi haurà un torneig de Tipo 1 a Toulouse al mes de Maig. Qui s'hi apunta? Jo poso el cotxe! La Sylvia també vindrà, que vol aprofitar per anar a visitar unes amigues que hi té allà.

Link al post de la Perrera

El meu pack acabat!
Ara ja només queda apendre a jugar :P

8 comentarios:

PeAcH dijo...

"Ara ja només queda apendre a jugar"
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool1111oneone
Broken!

PeAcH dijo...

Lo de Tolousse estaria bé...pero encara falta NNNNNNNNNNnnnnNNNN!!!!one

Només aniria FullyPowered :P encara que creuar els pirinees per anar a jugar amb els meus lleons hem possa tocino!!!!!!!!

By the way, el Mike s´ha comprat un Grim Tutor, i també vindrà al torneig, així que li pots demanar.

Pots apuntar-me al torneig champ? (ja he vist que t´has donat d´alta al foro de LMdT)

No sé encara on és el torneig, però suposo que serà a Badalona a la antiga Carretera de València

PeAcH dijo...

Si, efectivament. És al mateix lloc que l'últim. Podem anar amb el meu Forfi o si vols podem anar amb el XXX teu :PP as you like.

PeAcH dijo...

by the way...FELICITATS PER ACABAR EL P9!!!!!!!!!!!!1111111oneoneone11111

piZZero dijo...

omg slacker... t'estas marcant un monóleg tu sol en aquest post :P

Anem a pams.

Lo de Toulouse no falta pas tant, així que s'hauria d'anar mirant :)

La deck la deixaré tal i com està ara crec. Així ja no he de fer el Leecher de cartrons més :P

Al torneig de la LCV ja t'hi apunto jo, no pateixis... SLACKER!!!!111

Crec que s'hi arriba amb metro fàcil fàcil a Badalona. A veure si m'informo una mica més...

Us he enviat un mail amb lo dels tapetes... a veure si arriben abans de la setmana vinent.

Per cert, li he demanat al Menor a veure si té més Mana Drains, i m'ha enviat scans d'un pack de 4 Drains Fine to Very Fine i m'ho deixa a 390€ amb gastos d'envio inclosos i negociable :)

PeAcH dijo...

Monologuing, the return

Guai :D
Home, si vols anem en cotxe que jo sé arribar-hi :P, encara que segur que amb el gepese arribem sense problemes looooooool
segurament hauriem d´anar a buscar al mikel a l´hospital de Sant Paulllll Slacker!!!!one!!!

Jo en principi vull anar amb el meu Forfy (ruuuuuuuuuuuuuulez) així que si vols deixar descansar el teu trasto tronkomobil doncs ya know :D

piZZero dijo...

OMG... el teu forfi vols dir que podrà moure al Beison #1 + Beison #2 + piZZero (aka "voy a hacer top 8")?

Per mi ok :)

Stardust dijo...

Tolousse Vs Forfi

Forfy Dodge
Forfi Parry
Tolousse crits Forfi for 50.321 (crushing)
Forfi dies .