Report : Torneig d'Igualada de la Lliga Catalana de Vintage

Vinga, escriurem quatre paraules de com va anar el torneig. Cal dir per començar que les espectatives del team pataners (o sigui jo, pq el Guillem encara afectat per la triquinosis múltiple no va arrivar a temps per jugar) eren altes.

Coneixedors del "metagame" que ens trobariem, i despres d'hores i d'horas de testing contra baralles com la del Serpi o les de tipus 2 que et pots trobar un dia qualsevol en mans d'un random nen al Loto.... em vaig posar serio, preparat per la victòria.

Round 1 - VS Sergio Sanchez

Aquest home jugava combo... com jo. D'aquí lo d'home, per que com bé sabeu: Real men play combo. La primera partida jo tot seriós perdo el roll i surt ell. Em quedo una mà bastant de control i sense cap tutor a la mà. Total, que jo amb un hurkyl's a la mà (pero tapped) deixo que em combi amb un artefacte tan dolent que ni els nens del Loto en jugarien 1.
A la segona partida em poso serio, i sabent que jugava combo i que no duia FoWs, em quedo una mà boneta amb un FoW a la mà. Baixo terra, li passo el turn. M'intenta jugar un spell verd que no havia vist en ma vida, amb lo qual li faig FoW (la carta era foil, o sigui que FoW). Em passa el torn, robo loto i el mato del tiron.
Tercera partida, em fa bayou vas.... em dona el torn i jo amb 3 rituals, demonic, loto i vampiric a la mà. L2p combo!

3 punts (les aspiracions al top 8 seguien vives... només quedaven 6 rondes més).

Round 2 - Santiago Lucas

Aquest homes es un atracador... em jugava la tipica baralla amb 7868976987 counters, i mataba per aburriment amb el Psicatog. Total, a la primera partida el mato de turn 3 easy. Només tenia un FoW a la mà el tio...

A la segona partida... la que va durar com 45 minuts.......... zZzz .. . Zz...ZZzz .. Z.. li surto de fetchland ---> Tropical Island (que m'havia posat tirant de sideboard) i li baixo un Xantid Swarm... i penso GG. ROBO 4 TERRES SEGUIDES EN ELS PROXIMS 4 TURNS!!!!! nerf la meva mala sort... total que el tio es fot el festival de l'ancestral, intuitions, etc... tota la partida amb 7 cartes ell, i 7 cartes jo... jo tenia 4 rituals, 1 underground 1 fow i una carta blava... esperava algun tutor per poder matar-lo. Total, que el tio em roba un cunning wish... i es va a buscar un diabolic edict... i em mata el xantid... despres roba 1 crisol i em destruiex les 4 terres q tenia en taula... i res... no venia el tutor. Diuen TEMPS! i el tio roba el Psicatog... i em mata. Empatem.

4 Punts (mentres hi ha vida hi ha esperança, els liders només estaven a 2 punts)

Ronda 3 - Ricard Tudurí

Juas.... Cast Vesuban Doppleganger al triquinosic del Guillem i obtens un Tudurí amb la mateixa deck de tipus 3 amb moxes a.k.a. Fish. La primera partida em juga a plaer despres de que fes mulligan dos cops jo... :( i em surt d'erial ell. GG
La segona partida em quedo una mà per matar al segon torn... pero amb una underground nomes. i em surt d'erial >_<

Ronda 4 - Roger Riera

Vaya Freak! Aquest home jugava totes les cartes cares que hi ha al magic! 4 bazares, 4 mishra's workshops, tot el pack... etc... etc... Total que em comba les 2 partides amb Tanglewire i mascares a pirexian dreadnaught. GG

4 Punts (Empieza la declive...)

Ronda 5 - Marc Corbella

No m'enrecordo que jugava aquest home... però li vaig guanyar 1 partida i vaig perdre les altres 2 per intentar-me tirar de turn 1 i menjar-me un FoW sense tenir jo FoW. Cal recordar la frase... "Real men play combo" ---> Combo or die! Potser li hauria d'haver preguntat lo de "Tens el FoW?" xD

4 Punts (lluitant per poder-me assentar a la última taula ja)
Ronda 6 - Alex Novell

Aquest home jugava la típica baralla que em destruiex contra mi... gorillas, pirostatic pillars, anks of mishra's... etc.. etc...

Cal destacar en la 2a partida la jugada del Demonic Consultation en resposta a un Pirostatic Pillar (estant jo a 6, ell a 4) a un Tendril's (jo amb un Loto i un Sol Ring a la mà... o sigui que en el meu turn el matava).... Faig la Consulta... marco el 902 666 666 "Hola està el Sr. Tendrils" - la teleoperadora em respon: "Si, ahora se pone"... i el fill de puta va arrivar despres de 40 cartes.... estant l'última de la baralla, amb lo qual em dona el torn i em moro per no poder robar la del torn -_-¡

4 Punts (El gran moment del torneig està a punt d'arrivar)

Ronda 7 - Rows (el moderador de perracomics)

1a partida em baixa una cosa que està en japo de color verd... FoW! Foils, Japos o Foils Japos ----> FoW. Es la Lei de la Pija. Al 3er turn el mato.

2a partida.............. SUENAN REDOBLES EN LA SALA .........

El tio em surt de mountain, +mox +mox + ritual vermell + ritual vermell + emtpy de warrens de 10 o 12... OMG es un real man! em passa el torn.

Faig: Mana - Mox - Ritual -------> MASSACRE

El tio ja quasi plorant.... i decidit a deixar el Magic de manera professional... em dona el torn un altre cop.... Robo carta i ..... REDOBLES!!!!


Ell tenia en taula una matrona, un piledriver i vete tu a saber que otro goblin mas. xDDDDD GG!!!!!

Cal esmentar que a més de demostrar lo bó que soc dissenyant sideboards, em va tocar una sammarreta del pre-release de Planar Chaos. XD

9 comentarios:

PeAcH dijo...

Hehehehehe molt bo :_D

Nerf PizzLong plz!!!!

Lo de "Tens el FOW?" ho has d'utilitzar més home :D

I quina motxa tens amb la samarreta, sempre pots dir que te la van donar al top8 ;P

piZZero dijo...

Per cert la llista de la meva baralla al final:

1 loto
5 moxes
1 sol ring
1 mana vault (el que quan el robes fas "juas i'm da pro")
1 mana crypt
1 pétalo

2 underground sea (black border LOL)
1 island
1 swamp
4 polluted delta
2 playas
1 tolaria

1 demonic tutor
1 demonic consultation - a.k.a el telefono de la esperanza
1 vampiric tutor
1 grim tutor
2 tendril's of agony
4 dark rituals
3 cabal rituals FOIL lol
1 infernal contract
1 yawgmoth's bargain
1 yawgmoth's will
3 Duress

4 fow's
4 brainstorms
1 ancestral recall
1 timewalk
1 timetwister
1 mystical tutor
1 mind's desire a.k.a. orin's chant lover
1 gifts ungiven
2 merchant scroll
1 windfall
1 frantic search
1 hurkyl's
1 chain of vapor

Sideboard:
1 tropical
2 xantids
2 WUMPUS
1 regrowth
2 leyline of the void
1 duress
1 massacre
1 island
1 swamp
1 hurkyl's
1 chain of vapor
1 rebuild

PeAcH dijo...

Jo treuria:

-2 merchant
-1 Tendrils
-1 gift
-1 Demonic consultation

i possaria:

+1 Wheel
+1 Empty
+1 Necropotence
+1 Memory Jar
+1 Tinker

Guanyes 3 power Drawers i canvies un victory condition.

Potser es podria posar un badlands i una volcanic o la fetch no fa ni falta ja que la pots buscar amb els polluted i flooded

El gift és potent, però si no tens el will a la ma, com que no jugues recoup és una mica dolent.

Faria lloc al maindeck per jugar 1 rebuild (potser tornar a la configuració amb Missdirections si no més en poses 2)

-3 Duress
+2 Missdirection
+1 Rebuild

Encara que s'hauriend de comptar les cartes blaves per no jugar menys de 18.

El tema és que al jugar tant Power Drawer, no fa falta que perdis un manà fent duress, sino que et tires amb la Pitch Magic (FOWs + MDis) més a pinxo.

Encara que està clar que el duress és molt potent, potser es podrien jugar 3 de side.

PeAcH dijo...

LCV - Igualada

55. Amat, Jordi ... 7

Lol!

piZZero dijo...

Ahir ja la vaig canviar una mica, la nova deck queda així:

1 loto
5 moxes
1 sol ring
1 mana vault
1 mana crypt
1 pétalo
1 jarra

2 underground sea
1 badlands
1 island
4 polluted delta
1 bloodstained mire
1 tolaria

1 demonic tutor
1 demonic consultation
1 vampiric tutor
1 grim tutor
1 tendril's of agony
4 dark rituals
3 cabal rituals FOIL lol
1 yawgmoth's bargain
1 yawgmoth's will
3 Duress
1 necropotence

4 fow's
4 brainstorms
1 ancestral recall
1 timewalk
1 timetwister
1 mystical tutor
1 mind's desire
1 windfall
1 frantic search
1 hurkyl's
1 chain of vapor
1 tinker

1 wheel of fortune
1 empty the warrens

Sideboard:
1 tropical
2 xantids
2 WUMPUS
1 regrowth
3 empty the warrens
1 duress
1 massacre
1 island
1 hurkyl's
1 chain of vapor
1 rebuild

Diferencies:
-1 tendrils of agony
-1 infernal contract
-1 gifts ungiven
-2 merchant scroll
-2 flooded strand

+1 tinker
+1 jarra
+1 badlands
+1 bloodstained mire
+1 wheel of fortune
+1 empty the warrens
+1 necropotence

Ahir la vaig estar provant vs el Sergi i la seva Gifts i li vaig fotre un 4-1 (ell diu que 4-2... pero ni cas xD)

piZZero dijo...

55. Amat, Jordi ... 7

imparable!

PeAcH dijo...

Jo treuria un empty de side i posaria un colosso. 3 empty és overkill :D

PeAcH dijo...

I l'infernal contract s'ha de jugar home, que és tremendo :P

Quinpayotu dijo...

Juer tiu, no estic posat en aixo del magic, pro el teu escrit és d'autèntic periodísta xD


Inga jove, a arrasar amb el deck ;)