Dia de mercat!

Sol, calor, suor, gentada... semblava plè mes de Juliol al Mercat de St. Antoni. El pataner del Guillem intentant tangar als nens per completar la seva baralla de Tipo 3 amb moxes. (pwned!)

-Guillem (to random kid): Hey! Canvies?
-Random Kid: Si.
-Guillem: Per quant em vens aquest bicho blanc foil (1 W - 2/1...)?
-Random Kid: Espera que miro la revista... 1 euro!
(Guillem que per no pagar 1 euro li ensenya el seu album plè de comuns)
-Guillem: Mira si t'interessa alguna cosa.
Random kid va i tria una basura de carta en borde blanc xD

Ets un atracador!

També t'has firat amb el tormod's foil per 12€ :P

Per lo demes, el resum de la jornada per part meva:


Per cert, bon negoci amb lo dels 4 Hurkyl's! Tinc 4€ al pool!

7 comentarios:

PeAcH dijo...

Ets un puto leeeeeeecher...i el teu ancestral i loto, ke???Eh??? ke ja m´ho han dit :P

piZZero dijo...

Saps el tio que et vaig dir que tenia el mox ruby per ebay? (el mateix a qui li vaig pillar el emerald), m'ha venut el ruby per 195€ :D
http://i19.ebayimg.com/05/i/000/8c/5f/2282_3.JPG

Amb lo que nomes resten:
-Mox Pearl (mana, mox pearl, savana lion x2... rollo tipu 3 guillem, eh?)
-Timewalk

y els putos grim tutors :SSSSS

PeAcH dijo...

Com hi vas, eh? ;P

Guai, guai...a veure si cauen ja, no?

BTW, ahir et vaig enviar un sms per parlar de lo dels grim, crec que tinc una solution :D

PeAcH dijo...

busisolutions

PeAcH dijo...

Ara t´he vist apuntat al torneig del 24 de març
Es la data del pròxim lliga catalana de Vintage!!!!

vinga Giorgio, que només et queden 18 dies per acabar el pack looooooooooool!!!!!11111!!1!!!!!111

piZZero dijo...

Els grims potser me'ls podria deixar el Sergi, no? :P

Si no els consegueixo potser em poso un parell de merchant scrolls, ja veurem.

I per lo que fa al torneig, tens clar que el guanyarè no? :D Goes ancestral de beta... ja pots començar a pujar si vols xD

piZZero dijo...

Ah, i m'he posat un coloso de base!

Mana, Mana crypt, Tinker al Coloso, vas. xD Li he fet 2 cops avui al loto a un pobre xavalin :P (sense motxa...)