Bye Wow!

/target WoW
/uninstall
/bye

Doncs si, he decidit deixar el WoW de manera definitiva. Ja fa temps que no jugo, i crec que ara es una ocasió ideal per deixar el joc. Com tots sabeu, el WoW es un joc molt adictiu (nomes cal que mireu les vostres rutines diàries/setmanals), i jo no vull que em prengui mes temps lliure. El joc es increible, no ho negarè, pero la dedicació que requereix es excessiva. Només pensar en tenir que pujar 1 char de 60 a 70 m'agafa algo... hores i més hores. Total, són píxels!

Les meves 2 contes estan Frozen. A una hi ha el shaman, i la mul.la principal, i a l'altre hi ha el mag i alguna que altre mul.la que tenia el roger. Si esteu interessats en algun dels 2 personatges, feu-m'ho saber.

*Roger, tu tens molt fàcil lo del mag, pq com que la conta encara està al teu nom, la pots migrar sense cap dificultat.

El preu del mag, doncs el mateix que vaig invertir-hi per comprar-li al Roger. (Tot i que ara es més imba :P) El preu del shaman, ni idea... suposo que entre 200 i 250€

  • piZZero (lvl 60): El shaman es una mina... te com 60 o 70 epics... full t1, t2, items de naxx, quasi tots els patterns de BS que hi ha a lvl 60, tots els patterns de LW (dragonscale) fins a lvl 60, etc... etc... A la mul.la hi ha de tot. Potser 2-3K gold en items a la mul.la.
  • Quinpayotu (lvl 60): El mag, te menys epics... tot i que no es queda curt. Full t1, 5/8 t2, 3 peces set de rank 14, ~500 spell dmg, Tailor i Enginering.

Per més informació, ja sabeu on soc :)

Jordi.

8 comentarios:

6zeros dijo...

Rajaoooooo!!! Mira que dejar el wow!

Se puede llevar a otro ritmo, sin raidear ni pretender epicarte, pero bueno, eso creo que no te va mucho. Yo ahora mismo estoy a ese nivel. Todo rune raideando, pol y compañía a lvl 70 y yo jugando con alters lvl 20...

Quieres que cuelgue un anuncio en rune para lo de las cuentas?

Santa dijo...

oh noes! ...sàbia decisió btw, ara és el millor moment ;)

gief gold!!

Stardust dijo...

Llastima la perduda dun shaman com tu sempre sap greu dediket a algu amb el teu temps lliure ke sino petaras.

MAGIC FTW !

Quinpayotu dijo...

:O

Vigila amb lo de vendre, sempre pots recaure (com jo) millor de moment quedeteles un temps i si mes endavant veus que es lo que vols, venteles, pro jo m'esperaria... inga ens veiem un dia i en parlem de com ho arreglem per recuperar el meu mag ;)

piZZero dijo...

Tu pol no volies un char? :P Ara es la teva! Pots deixar de ser un nerfed druid que fa backstabs de 1300 (a lvl 70) a ser un shaman respectat que fot llamps de 3k+ (a lvl 60 :P)

fanatiK dijo...

Hey!

- No sé pq però ja m'havia fet a l'idea k no tornaries a jugar... ;)

Ben fet. A mi tpk em mola no poder raidejar i tindre que jugar a lo casual. D'aki poc em passaré al pvp ja qué és l'únic k realment puc fer al meu ritme i no depenc de ningú. Quan s'acabi el pvp pos... :S omg! llavors k!? :D

Stardust dijo...

El tema es jugar rollo casual fent instances en party i coses aixi sense presa i pasarso be aixo es lo mes important.

6zeros dijo...

Claro Pol. Yo creo que se tienen que haber probado las raids de 40 para disfrutar del juego, pero cuando ves que con cada expansión que salga tirarán por tierra todo el tiempo invertido... Se te van las ganas de seguir en ese plan. Yo prefiero el rollo casual, instancias de 5, subir profesiones, reputaciones, alters, etc.

Lástima que ahora no tengo ni tiempo de ser un casual decente, y la novia me tiene explotado ayudándole a subir a su rogue XD.